Heeft u een klacht over een bestelling of product

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lijmalshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Heeft U een vraag, we helpen u graag!

Heeft U een vraag, we helpen u graag!

Heeft U een vraag over een plaag(dier)? We helpen u (er) graag vanaf!

Wij houden van ons werk en helpen u graag, maar zijn niet 24/7 aanwezig.

Wel kunt u 24/7 uw bestellingen plaatsen.

Vragen over bestellingen en levertijden kunt u ons het beste stellen via e-mail.
Vaak moeten we de order er bijpakken of de bestelling of actuele producten status nakijken.
Het beste kunt u ons een e-mail sturen info@lijmvalshop.nl